12 dagar över tiden.

Blev ingen bebis inatt heller... =( . Nu har det gått hela 12 dagar över beräknat förlossningsdatum.
Börjar känna mig ganska "neråt" nu.. Känns som det är nåt fel!
Jag blir desutom mer och mer nervös inför måndagen då vi ska på konsultation ang igångsättning. Bara 2 dagar kvar tills dess.  Blir jag igångsatt så blir det på tisdag om jag förstått det hela rätt.
Visst känns de väl bra att äntligen få ut henne, och få se henne. Men jag är livrädd rent ut sagt!
Så om 3 dagar om inget händer innan dess får vi äntligen träffa vårat mirakel ♥ !

Idag har jag och älskling gjort knäck och chokladkola.. knäcken blev supergoda.. kolan har inte stelnat än så det återstår att se hur den smakar =) .

Imorgon ska vi på dop. Min kusins sötnos Maja ska döpas.. =) .

Nu blir det film!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0