9 dagar över tiden.

Jaa... nu är det hela 9 dagar sedan det beräknade förlossningsdatumet!
Jag är så trött och har ont men inget händer.. ska det vara såhär!?
Har fått en tid nu för att träffa läkare för konsultaion ang ingångsättning den 6:e dec.. och om de blir igångsättning så kommer den ske den 7:de.
Men jag vill verkligen inte det.. läste i informatinsfoldern att det kan ta upp till 2-3 dygn!! Jisses.. det är inte mänskligt! Jag vägrar ligga där och ha ont så länge!
Jag vill vara hemma så länge det går.. och det går inte om jag ska bli igångsatt.
Jag är rädd, förvirrad och känner mig hjälplös....
Funkar inte min kropp som den ska, eller varför vill hon inte ut??

Jag vill bara ha allt överstökat! Det är inte kul längre på något sätt!

Vill ha vårat mirakel i armarna och bara titta, lukta och älska henne!
Ska det vara så svårt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0