Första advent och 6 dagar över tiden.

Ingen bebis än... =( . Åhh.. nu har jaggått 6 dagar äver tiden och nu är det fruktansvärt jobbigt!
Jag hoppas på att det blir ändringar imorrn.. att hon väljer att komma då. Vi ska nämligen till barnmorskan och göra en hinnsvepning. Så hoppas på att den ger bra resultat!

Idag har jag satt upp advetsljusstakar och bytt gardiner i vardagsrummet till första advents ära.. det blev jättefint =) . Jag älskar advent och jul! Så mysigt =) .
Nu väntar jag på att Dennis ska komma hem så vi kan mysa och se på film!

                                           


                                                             Smila slappar i puffen.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0