Så kan det gå...

När inte självdisciplinen är på topp! Men jaa.. jag pluggar på en lördag för att jag inte varit tillräckligt skärpt med pluggandet.
Men ikväll blir att slappa i soffan, kanske tillochmed med en bra film. God mat blir det i allafall.. fläskfillé med hasselbackspotatis :) .
Just nu har jag tagit en liten paus.. det behövs för att orka. Jag har precis skickat in den sista uppgiften i hemsjukvård, och ska nu börja kolla på den andra kursens frågor i socialt behandlingsarbete!
Spännande kurs är det men ganska klurigt och mycket fakta! Men det fixar jag =) !

På tal om nåt helt annat.. jag måst boka synundersökning.. för satan vad min syn har försämrats sen jag skaffade dessa glasögon (för två år sedan). Funderar på att gå till det nya stället som öppnat här i stan, Smarteyes tror jag dom heter. Inte så farligt höga priser där heller vad jag har förstått.. tror att "vanliga" glasögon med bågar kostar 995kr.. det är himla bra!

Nej, nu är det dags att fortsätta... strax!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0