Vill ha....

Ny kamera..! Min som jag har, har mer eller mindre lagt av! Bilderna blir inte alls bra längre.. grumliga och suddiga.
Jag älskar ju att fota.. dock är jag kanske inte superduktig på det, men kul är det i allafall. Plus att jag känner att jag vill ha en kamera att ta med på förlossningen så vi kan ta kort där. Även ta bra kort på vårt mirakel när helst vi vill!
Jag vill ha en kamera som har bra skärpa, klara färger, kan zoma in på små detaljer, tar bra kort i mörkare belysning, tar bra kort på rörande föremål samt eld, vatten djur, natur ... jaa.. typ allt!
Någon som kan tipsa om en schysst?
Vill helst att det ska vara en kompaktkamera.. orkar inte med en massa olika objektiv...

Funderar på någon av följande...

               Canon S95 , 3949 kr på netonnet.



               Samsung PL100, 1169 kr på netonnet.







Just det.. ni kanske vill se lite magbilder också :) ?
Det var ett tag sedan jag la upp det.. men ärligt talat så tar jag inte så mycket bilder på magen! 
Bilderna är lite "gammla".. är i vecka 40 nu.. (39+2).

                                                           Vecka 38.

                              

                                                             Vecka 38.

                              






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0