Lantlig inredning, GE MIG <3 !!

Älskar lantlig/gammal/shabby chick inredning!
Hade jag mer pengar, skulle jag göra om hela lägenheten med en gång!
Nästa projekt jag tänker inleda är att köpa vit färg och gå lös på våra höga bokhyllor som vi har i vardagsrummet..efter det ska samma sak göras med tv bänken och soffbordet. Allt ska bli vitt! Vitt, vitt, vitt.. så himla fräscht och snyggt.



Dessa fina inredningsdetaljer kommer från Ellos.
Hinkarna skulle vara utmärkt att ha krukväxtsrosor i.

 
 

Gardinerna till vänster kommer från Jotex, hissgardinen från textilonnet.se
Dom till vänster vill jag ha i vardagsrummet och hissgardinen i sovrummet =) .




Stolsdynorna kommer från Ellos.. skulle vara fina i köket. Kuddöverdraget kommer från textilonnet.se .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0