Shopping och paket.

Igår var jag och shoppade lite kul på rean. Jeansleggings, trosor & bh, halsband och två långärmade toppar :) .
Blev även en fika med Anna vilket var trevligt!
För några dagar sedan beställde jag hem en liten present till mig själv för att jag lyckats vara rökfri sedan den 7 dec! Vad det var jag beställde får ni se när den kommit hem till mig..
Beställde även ett paket idag med som ni också får se vad det innehåller när det kommit fram. Det paketet är dock främst till för ett annat ändamål som ännu inte riktigt är färdigt än ( därför jag väljer att inte skriva vad det handlar om än). Men jag hoppas att allt går igenom... det så skulle vara så kul och det skulle verkligen vara en av mina drömmar som blir förverkligade!

Nu blir det en liten kvällssmörgås sen sängen!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0