Snart 25.

Ja.. snart fyller jag hela 25 år! Närmare bestämt den 29:de januari. Har inte bestämt än hur jag ska fira.. Om jag ska ha en stor fest.. eller en lite mindre!? Har ju inte så jättemycket tid kvar till att bestämma mig..

Önskelistan är iaf denna

Stora temuggar från Indiska med olika mönster, 4 st.
Halsband med budskapsring med instansad text: Wilda ♥ 101206.
Pengar.
Kalender
med mycket skrivutrymme för år 2011.
Tattuering.
Bh.
Inredningsdetaljer
för lantlig/gammal stil så som kuddöverdrag med volang, stolsdynor med volang ( Vita eller beiga), hissgardiner i vitt eler beiget, lampskärm med volang, hjärtkrokar i smide, virkat vitt överkast, ljusstakar och burkar/flaskor i fattigmanssilver... ja, listan kan göras lååång.
Sedan är det alltid kul att få oväntade saker =) .

Kommer nog fylla på efter hand som jag kommer på något :) .

Kommentarer
Postat av: Josefin

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 15:40:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0